czwartek, 8 stycznia 2015

5

Doszłam dzisiaj do ciekawego wniosku. Wiecie jakie jest najwspanialsze jedzenie na świecie?

Woda.

Uwielbiam zaczynać dzień od kawy. Musi być mocna, gorzka i aromatyczna. Dzisiaj z rana przyszedł do mnie brat, to wypiłam nawet dwie. Znacie taki wynalazek jak zielona kawa? Podobno działa mega odchudzająco no i jest bardzo zdrowa. Dzisiaj kupiłam paczuszkę, ale już nie parzyłam sobie, bo stwierdziłam że jest za późno i nie zasnę. W ogóle muszę się ogarnąć i przestać spać na raty ><

Dzisiaj zjadłam dwie kromki chleba z ostrą pastą paprykową, co daje około 150kcal. Do tego zupa, około 200gram warzyw gotowanych po 40kcal na 100g, czyli 80.
razem 230kcal.
Poza tym zrobiłam tylko jedną serie na 150 brzuszków. I zaczynam ćwiczyć plank. Problem w tym że dziś dalej mnie boli brzuch cały dzień, więc po prostu nie dałam rady więcej><

W ogóle zastanawiam się czy to w porządku. Bo ja nie liczę mandarynek do bilansu, a chyba powinnam. Tyle że wiem jak mój organizm na nie reaguje - na początku zeszłego roku miałam przeboje przez mojego byłego już chłopaka i byłam w stanie jeść tylko mandarynki przez jakiś czas. Jadłam je w ilościach naprawdę ogromnych[ze 3-4kg dziennie] a tylko chudłam. Mandarynki przelatują przeze mnie szybciej niż woda. I prawdopodobnie przez nie tak mnie makabrycznie brzuch boli><

Jutro mój chłopak ma urodziny. Zastanawiam się czy do niego nie pojechać. Nikt nie powinien być sam w swoje urodziny.... Jedyny problem że nie mam dla niego prezentu i jak pojadę po prostu mnie nie będzie na niego stać....ech, co powinnam zrobić? Ale w razie czego już mam zarezerwowany transport na wieczór. Możliwe że przez kilka dni nie będę pisać i zaglądać do was motylki, wybaczcie proszę.

Najważniejsza jest perfekcja.
Trzymajcie się chudo!

2 komentarze:

  1. Chyba dobrze było by go odwiedzić, to był by najlepszy prezent.. nie liczą się rzeczy materialne, bliskość drugiej osoby :* Śmiało jedź.. :D A z tymi mandarynkami to nie źle szalejesz ja też uwielbiam je ale nawet 1 kg by nie zjadła O.o

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze by nie być samotnym :) Jedz do niego *-*
    Dobry bilans. Powodzenia ♡

    OdpowiedzUsuń